Posts Tagged " serwisy internetowe"

5 powodów, dla których warto płacić za treści w internecie

Opublikowane przez : kwi 25, 2012 w Media online

5 powodów, dla których warto płacić za treści w internecie
Można wymienić co najmniej pięć powodów, dla których warto płacić za informacje w internecie. A także takich, które uzasadniają żądanie takiej opłaty. Po pierwsze, za darmo umarło Najważniejszym powodem, dla którego warto płacić za treści prezentowane przez serwisy internetowe jest to, że nikt nie chce pracować za darmo. Bezpłatnych posiłków nie ma, a kto nie chce się z tym pogodzić teraz, będzie musiał zrobić to wkrótce. Jakie przełożenie ma to proste...
Więcej

Media online: w poszukiwaniu zagubionego sensu

Opublikowane przez : lip 8, 2011 w Media online

Media online: w poszukiwaniu zagubionego sensu
Można powiedzieć, że media online stoją przed wyborem. Albo staną się służalcze, albo wypracują model, który pozwoli im się samofinansować. Niezależnie od tego, co o nich sądzimy, media online kształtują naszą opinię o świecie. Ważne, żeby były wiarygodne. Czy takie są? Liczą się cięcia kosztów Dzisiejsze media online nie są wyjątkiem. Tak, jak wszystkie inne, tną koszta. Robią zresztą to samo, co większość przedsiębiorstw dociskanych z jednej strony przez...
Więcej

Media online: wzlot i upadek

Opublikowane przez : paź 27, 2010 w Media online

Media online: wzlot i upadek
Niektórym wydaje się, że media online w dzisiejszej postaci to produkt finalny rewolucji informacyjnej. Tak nie jest. To dopiero jeden z wielu etapów ich rozwoju. Powstały szybko i mogą równie szybko upaść. Jeśli ich zarządcy nie przemyślą przyjętej strategii, mogą obudzić się z mało wartościowym kontentem i użytkownikami, których nikt nie chce i nie potrzebuje. Początki: mało kto wierzy Kiedy media online startowały, mało kto wierzył, że będą odgrywały...
Więcej

Onet, Interia, WP – liderzy bez opinii

Opublikowane przez : sty 2, 2010 w Media online

Onet, Interia, WP – liderzy bez opinii
Można powiedzieć, że największe media internetowe to liderzy, którzy nie mają własnej opinii. Bez wdawania się w oceny, warto zastanowić się, dlaczego tak się dzieje i co z tego wynika. O ile prasa papierowa ma z reguły dość jasno określoną linię redakcyjną, to w przypadku internetu trudną ją wypatrzyć. Bazują na cudzych informacjach Jednym z powodów, dla których żaden z czołowych portali horyzontalnych nie może mieć swojej opinii jest fakt, że żaden nie...
Więcej